CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 2, 2009

Syukran Jazilan @ Ribuan Terima Kasih



Segala puji bagi Allah Ta'ala, Selawat kepada Baginda Muhammad S.A.W serta sahabat dan kaum kerabat baginda.

Ucapan Terima Kasih saya tujukan kepada semua Ahli Jawatankuasa Tertinggi dan Ahli-Ahli Jawatankuasa Exco Keagamaan dan Kerohanian sempena Majlis Forum Maulidur Rasul S.AW. 1/4/2009 M.

Tahniah dan syabas atas titik peluh, usaha dan kerjasama biskita semua berikan terhadap saya, walaupun rintangan menggulung datang, kritikan melangit kita tempuhi dengan kesabaran dan teguh serta perpaduan yang ampuh telah membuktikan bahawa kita semua dapat mengendalikan bersama dengan cemerlang majlis forum itu.

Ucapan terima kasih peribadi saya juga kepada semua jemputan-jemputan yang hadir dari orang awam, sekolah-sekolah, institusi-institusi tinggi serta hadirin yang lainnya.
Juga kepada sokongan-sokongan dari keluarga saya, AJKT EKK - Rabiatul Adawiyah, Hilman, Hjh. Zuhairah, Dk. Mastura (serta kawan-kawan), Abd.Rahman, Hjh.Merdiana, Dk.Mizah, Geng Mafia X, Kettey, Maimah, Saufi, Adibah, Atiqah, Aqilah@Moneng, Lina, Salina, Liyana, Kawan-kawan saya Usuluddin dan Lughah, dan semua IPISHOAS dan UNISSA serta Ahli EKK yang lain.

Sekian, Terima Kasih, WASSALAM.

Ikhlas Dari

Nur Aizat Yatimi Binti Haji Shari

Ketua Exco Keagamaan dan Kerohanian, Sesi 2008/2009.

Persatuan Mahasiswa/i Universiti Brunei Darussalam,

Universiti Brunei Darussalam.



0 comments: