CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 21, 2009

SALAM

aha...bth jua ku nda m blogging d blog ane a, trima kasih e sapa yg bkesudian mupdate blog ane, mmeriahkn g yg kurg meriah ne apa aha apakn? tq jua kpd sapa2 yg mgreet aku bday a wawawa doakn ja utkku kmu a..tq

ok gmbr2 dbwh ane utk tatapan semua yg mana tdi pgi, ustazah mngadakan kuiz ahwal shaksiah utk kmi, yg mna gruping pkai undi, ukn plih kwn sndiri..haha malang eh urg yg sma aku a andg juaku nda mbca lgsung tu a p kn udh ku m upload gmbr2 dbwh ane ndaku tau lah nada kuar gmbr tym ku blogging ne, smua code gnya mcm apa??!! so, ndaku dpt komen lah gmbr2 dbwh ane huhu p ku susun plg da tu td..

juara : mufassirin < kettey, dk.mizah, rabiatul > kaluk tu kmu a
2nd : ahli fuqoha < shikin hapni, hjh zirah, saripah > baik nasib gnya tu
3rd : ahli sufi < sabrina, hjh mizah, zaidah > manuhi saf2 kusung ja
4th : mutakallimin < aizat, hjhana >wlupun 2 urg gnya 8least nda beutang mrkh la haha
5th : mazhab syafi'e < fatimah, bazilah, syafiqah > hahha tpksa beutang marks ne :p
6th : failasuf < azimah ain, zatul sofea, afifah > no komen eh hahaha

ilal liqoo....





1st (( MUFASSIRIN - مفسرين ))



2nd(( AHLI FUQAHA - أهل الفقهاء ))


3rd (( AHLI SUFI أهل الصوفي -


4th (( MUTAKALLIMIN - متكلمين


5th (( MAZHAB SYAFIE - مذهب شافعي


6th (( FAILASUF - فيلسوف ))



HJHANA
8.28PM
21APRO9

0 comments: