CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 1, 2009

ujung minggu @hari tido sedunia~ehehehe

salam to all~
beberapa hari kebelakangan ini, saya peratikan ari sentiasa ujan@redup..rasa2nya ramai yang "betengkumus dalam slimut" every morning, lus ja??trmasuk la ari ni=ari minggu..kan bsantai/melepak/shopping kadai tapi elon lum kuar!!!mental mental~~ari ni saya ingin bceta la ckit pasal hari tido@pemalas sedunia~*sal nada kan dcetakan and saja~kan nyamak2 blog ni dgn ceta2, kang buring biskita nada ceta fun rah blog kami ni hee~*ok here we go~baca aa...


**DOKUMENTARI KUCING@MEOW@MAYAU@ANYAU~**















-Tahukah anda bahawa KUCING adalah binatang yang PALING KUAT TIDO??
-purata masa kucing untuk tido boleh mencapai 16 JAM sehari!!*gila~padanta meow2 diumah ni kuat tdo!!*
-didokumentari ini, saya ingin mengongsikan antara aksi2@ulah2@gaya2 kucing yang tdo yang tidak kurang johnya cam glagat manusia jua hee~~nyau~~~




ok picture 1: saya memilih gambar ni sal ani SESUAI SANGAT cam keadaan cuaca tani hari ni redup@ujan2 hehehehehe~~~~yata namanya BETENGKUMUS ni bagi sapa2 yang na paham maksudnya...




picture 2: ok~~kalau tani pratikan sekeliling meow tdo ni da buku2an&pencil&file..pic ni mngenangkan saya tym MENGHAFAL EXAM ESUK NYA, MALAM NI BARU TAA BEKAKAS!!heheheh~~mintamaaf bagi yg terasa heheheheh



picture 3: ani gaya TIDO MATI namanya~~ramai yg pisin tdo miani mun udah naleh&ampar brabiz!!!sama ja cam anyau dgambar ni kepisan ampai2...utk pngetahuan anda juga..meow pn kalau tido mati, pandai ja gugur er liur ja cam manusia!!nda pecaya???!!!cuba ya!!heheheheh...nggrrr~~nyau!


picture 4: gambar ni~mngenangkan saya NOSTALGIA LAMA~psal pa??meow ni TERTIDO tym saya mfal..mengingatkan saya kenangan dulu saya SUKA TDO DALAM KLAZ tym guru mengajar!!tdo lintuk2 tas meja~~ni sama la cam gaya meow tdo rah gmbar ni heee~~~




picture 5: gambar ni adalah yang terunik saya dapat..salnya~saya baru to meow ni pun pndai pisin tdo MELAYAH!!dengan tgnnya yang ehh~~cute..nato cana kan xpresi kan!



picture 6: ani meow yang pisinnya tdo dmana2 pbek tah rah batis urg!!heehehhe sumtym manusia pn tdo dmana2 *ukan plg maksud saya tu tdo ja d batis urg!* maksudnya manusia jua tdo nda pisin memilih tempat tdo..cam di utan, di motel buruk..p nda smua manusia la..ani pndgan saya laa aa.. ok?


picture 7: berlawanan dgn gambar no:6, meow ani pisinnya suka tdo rah empuk!!nda rah empuk nda taa ia mo diam@tranah tdo tuu!!sebilangan pisin manusia pn miani pisinnya~so anda pisin manusia tdo yang mana??tepuk mata..tanya selera kan tdo dmana~~heheheheheh


picture 8: ani pisin meow EXCEN-EXCEN tdo namanya!!spaya tani na ngacau ia~~hehehe p matanya nybuk sedikit hahahaha nyau ani taa banar~cam ta saya nato ia excen tdo!!huhuhu~certain people pn da ja pisin miani aa pada masa2 tertentu heee~~~


ok la~~setakat ini saja dokumentari ringkas saya..harap dpt menghiburkan pada sapa yang rajin mbacanya!!!hehhehe~ukan ja pa..slain drpd info2 penting lam blog ni..skali-skala menyelitkan ceta2 fun..nda urg boring utk menyinggah blog kami ni:))















**MA YUSTAFAD dari ceta ni:
-ADANG TAA KAN TDO GNYA~hehehehe.....

-mohon ampun maaf jika sekiranya blog ni da kata2 menyinggungkan prasaan anda..niat saya hanyalah sebagai hiburan smata2..

-syukran jazilan & wassalam~

0 comments: