CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 10, 2009

I'M BACK

SALAM..

aa...aha..aa...huhu..apakn? sungguh tega kmu nda m update blog ane a...huh!! blog mngambau2 minta update nda kmu mnduli isk3 ahernya, aku g kmbali utk mnyamak dln blog ane..

well, aku kmbali bhajat plg tuu a..ada bberapa prkara yg ingin ku bentangkn dsini, d antaranya ialah:

1) hepi bday, slmt harijdi, slmt ulangthun, eid milad (lus ka?) to SITI FATIMAH, sori eh hehe nda ku tpost gmbr apa salnya ku upload2 nda mau bh tdi p tbuat arh blog ku mau ya..musykil jua ku tuu a..ukn ku plih kasih tuu a hehe..

2) tahniah kpd kwn2 sprjuangan, my fellow UBD-ian..congratulations yaww....rsult ahernya kuar jua udh kmu puas ngusut + gelisah hehe

3) nda g bth 'back to school' ne..hehe jmpa kmu ri isnin..awl dtg a, jan kmu aher, ku pun awl dtg ne 6.35 jua ku jln dr umh, ndaku mau 'sejarah kmbali berulang' 'pisang bbuah dua kali' apakn? awu bh ndaku mau mcm smester lps a, aku nyruh urg awl dtg sx aku yg pling aher dtg, sal jem a..paking pun ndaku ampit, sasak wa ubd a kna asak leh UBDian..(phm kmu ka kurapak ku ne?) so moral of d story..kmu2 AWL DTG hahaha we have something to do n kmu tau apa bndanya keh..


atu sja dlu a...kmu2 sntiasa update blog ane, langu kang bisia mbca post2 ku sja..

HJHANA
10dec2009
8.09pm

0 comments: